top of page

הילינג והריון


מחלה הנה ביטוי פיזי להפרעה בזרימת האנרגיה הטבעית של הגוף. הסיבות הן תמיד ממקור רוחני, נפשי, רגשי או אמונתי. התוצאה הינה תפקוד חלקי או אי תפקוד של איברים בגוף ו\או המערכות בו. האיברים או האזור הפגוע מרמזים על מקור השיבוש. תורשתיות, סגנון חיים ותזונה לקויה - גם הם נוטלים חלק בהשפעה, אך הם לרוב משניים.

האזור המשובש בגוף אוחז בחרדה. חרדה הינה פחד שההכרה אינה מודעת לו. החכמה הינה בזיהוי החרדה, העלתה להכרה וטיפול בה. המשך קיום ללא הבנה נכונה עלול להקצין את החרדה ואף להביא לשיבוש בתפקוד היומיומי. ככל שהגוף אוחז חזק יותר בחרדה הוא "מסתגל" אליה ולומד לחיות בצילה.

לחרדה יש נטייה לצרוך אנרגיה מהגוף והיא מהווה מעין עלוקה, מוצצת אנרגיה. פעולה זאת בעצם מחלישה וחוסמת את האזור בגוף, עד לכדי ביטוי פיזי של כאב או התפתחות של מחלה.

תובנות חדשות, העולות בתוך התהליך הטיפולי, מסוגלות לחולל ניסים בגוף.

כל אדם מגיע עם סיפור אישי משלו, אך זהו סיפור "כיסוי בלבד, האמת היא שהוא בעצם אוחז בחרדה.

אישה אשר פוגשת בקושי להרות, מביאה מחסום למקום זה, לרוב באופן לא מודע. עם בירור הגורם הראשוני, הבנתו ושחרורו נסללת הדרך לפתיחת המחסום. גורם ראשוני יכול להיות פשוט, כמו משפט או הצהרה כלשהי שהאישה שמעה בילדותה, ומתוך הבנתה האישית הביאה חרדה למקום. עם הזמן התקבעה החרדה והתרחבה בגוף עד שהביאה לחסימה. תהליך זה יכול להתפתח במשך שנים, וכאשר החסימה מתממשת בגוף הפיסי, היא אינה מקושרת אל אותו גורם ראשוני, שלרוב אף אינו זכור כלל. חשיפת ההקשר פותחת את הדלת לריפוי, ואנרגית הטיפול,שהינה אנרגיה חכמה, מביאה ריפוי למקום. זהו המקום בו מתרחש הנס!!! האור נכנס לגוף ולחיים!!.

במהלך ההריון כדאי להמשיך בתהליך הטיפולי על מנת לחזק את האנרגיה באזור פיזית ונפשית.

הלידה, חדוות היצירה האולטימטיבית, נותנת את הביטחון והאמונה בהבראת המקום ובציפייה בטוחה יותר להריון הבא.

פוסטים נבחרים
פורסם לאחרונה
ארכיב
חיפוש לפי תגיות
bottom of page